ptaher
ptaher
آفلاین
0

سلام خدمت آقای مهندس کاویان و سایر دوستان

میخواستم ببینم چطور میشه یه رویه کاری Business Process رو تو اکسس پیاده سازی کرد؟ مثلا فرض کنید ما که مهندس صنایع هستیم اومدیم با مدیریت نشستیم پروسه ی خرید رو تعریف کردیم که شامل 5 قدم میشه (1. .... 2. .... و تا آخر). حالا میخوام این پروسه تو اکسس مثله یه Workflow پیاده سازی بشه. 

فعلا فرض کنید که قراره این Workflow استاتیک باشه یعنی خود Developer اون رو تو برنامش Hard Code کنه. نمیخوام فعلا خود Workflow رو از کاربر بگیرم (کاری که SharePoint تواناییش رو داره).

 

پاسخ ها (1)
  • پاسخ پذیرفته شده

    یکشنبه 20 - ارديبهشت - 1394 18:25:57 - #لینک دائمی
    0
    سلام
    شما هر سیستمی که بخوای پیاده کنی باید در نهایت برسی به ERD .
    موارد استاتیک در فیلد ها قرار می گیرند و موارد داینامیک در رکوردها .
    مثلا یه جدول برای چارت سازمانی باید ایجاد بشه .
    .یه جدول هم برای workflow ها
    یه جدول هم برای جزئیات گردش workflow که در واقع قسمتهای که درگیر این پروسه هستند به ترتیب اولویت در اون ذخیره می شن .
    در حالت استاتیک که مد نظر شماست به ازای فرم گردش کار باید یه جدول داشته باشیم .
    پاسخ به درستی کمینه شد نمایش
پاسخ شما